ЕЛЕКТРОНСКА УПРАВА У ОПШТИНИ АРАНЂЕЛОВАЦ

Општина Аранђеловац  је на својој веб-страници www.arandjelovac.rs уз помоћ Електронске Управе, омогућила грађанима да брже, ефикасније и уз мање стреса обаве послове везане за државну администрацију.

Са циљем да се скрати пут до докумената, редови испред шалтера и побољша комуникација са локалним органима, Општина Аранђеловац обезбедила је  могућност грађанима да се од куће информишу о потребним документима и да на најлакши и најбржи начин дођу до истих.

Идеја пројекта еУправа јесте да грађани могу на једном месту да сазнају како изгледа процедура за прибављање докумената, који су кораци, потребни папири, где их могу наћи и како најбрже да обаве тај посао. Такође, ту су и потребни обрасци који се могу преузети директно са портала, а док се наручена документа могу доставити на кућну адресу или преузети на шалтерима бр. 3. и 4. у Услужно-информативном центру општине Аранђеловац.

Поред пројекта Е-Управе, општина Аранђеловац покренула је и пројекат „Контакт центар“, чија је сврха да Аранђеловчани путем позива на број, смс-а или електронске поште могу изнети своје проблеме, примедбе и предлоге. Сви захтеви  ће  бити директно прослеђени институцијама и Одељењима под чијом су надлежношћу, а грађани ће добити тражени одговор у року од 48 сати. У постуку је израда програма за „Контакт центар“.

Share